top of page

Comencem!

Com si aquest curs 20-21 no tinguéssim feina, vaig jo i m'enrolo en aquesta aventura...



Doncs ens iniciem en el Mooc. Per part meva, és el segon que començo. Es tracta d'acostumar-se al format d'aquest tipus de curs...


Per què l'ABP?


“Si vols diferents resultats, no facis sempre el mateix.”

En els darrers cursos he sentit molta inquietud sobre què és el que els meus alumnes aprenen realment a les meves classes. I com sóc d'acció ràpida, m'he començat a implicar en les metodologies actives per anar substituint de forma progressiva les meves classes habituals per aquest desplaçament de la responsabilitat de l'aprenentatge cap a l'alumne i per convertir-me en un acompanyant del seu procés d'adquisició de competències.


Entradas recientes

Ver todo

Avaluació d'artefactes digitals

Ja estem de ple en la 2a Unitat del curs #moocABPFP. I el que toca fer és valorar com l'ABP és una fora de socialització rica per als alumnes, mitjançant el contacte amb empreses, entitats, profession

bottom of page